کروس : رئال و بایرن تیمهای بزرگی هستند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کروس : رئال و بایرن تیمهای بزرگی هستند
نوشته شده در جمعه 14 شهريور 1393
بازدید : 601
نویسنده : kahkeshani

http://www.realmadridfarsi.ir/images/1404210472_extras_noticia_foton_7_1.jpg

خبرگزاری رئال مادرید:تونی کروس هافبک آلمانی تیم فوتبال رئال مادرید قبل از دیدار مقابل اسکاتلند با مطبوعات صحبت کرد .

مثل همیشه بازی می کند

نقش من در قیاس با جام جهانی تغییر نکرده است . مثل همیشه بازی می کنم .

دیدار مقابل اسکاتلند

امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و رقابتهای انتخابی یورو را با 3 امتیاز آغاز کنیم .

رئال و بایرن

برای من همه چیز مثل سابق است . بایرن باشگاه بزرگی است ، اینجا در رئال مادرید نیز تفاوتی وجود ندارد .

بازی با آرژانتین

فکر نمی کنم ما تیم بدتر میدان بودیم . خیلی خوب بازی کردیم ، چهار یا پنج موقعیت گلزنی داشتیم .




:: موضوعات مرتبط: آخرین خبر های رئال مادرید , ,
:: برچسب‌ها: کروس_آخرین خبر های رئال مادرید_خبرگزاری رئال مادرید _رئال نیوز ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: